Monday 15 February 2010

Farahida Engagement Day:)

Syira dan Fad dari kanan terpaksa balik awal..

Fad with her son. Haniq Aiman *correct me if im wrong.

Before Make over muka pengantin :D

Dah pakai tudung sudah.

Berposing sesudah selesai make over.

Rombongan lelaki tiba..

Selesai upacara sarung cincin..

Amende la si baju putih tu tilik-tilik tau..

Keluarga Pengantin lelaki.

Keluarga pengantin perempuan

Belakang Tabir.. hoho ape yang digelak oleh mereka pun tatau la hiks ;p

A million thanks to my friend fiza for inviting me on Farahida's engangement ceremony where i take advantage to captured a moment during that event. hee..
And also thanks to Farahida the bride for inviting me too.
"Selamat Bertunang and cepat-cepat lah ke jinjang pelamin."
Happy for both of you (':

7 comments:

FizaExpression said...

woh!!!great captured...nice picture n editing...thanks ya betty! :-D
fiza.

~N€dz in tH€ hOus€~ xoxo said...

bety....
seyes canteekk r..
capture n edit yg marvelous dowh....
cayyyaa r

Cik Buya said...

thanks fiza.

thanks.. baru belajar actually :D

syira said...

huhu..kwn aku sowg ni mmg pndai capture n edit gmba..nnt aku tunang n kawen,amek gmba aku lak ey. ;p

Cik Buya said...

ahaha. malu aku siot. baru belajau la. tak expert lagi amek gamba kawen2 ni. hehe tapi takde hal la. ;p

dayana said...

salam yati..
minta tlong..
bila turn aku nti, aku nk ko amik gmbar aku ea..hehe

Cik Buya said...

boleh je.. takde hal :)

Click on me, please!