Sunday 5 December 2010

Sticky Album Finished

Hoho.. Finally, siap dah.. pakej untuk tunang. hihi ini first try aku.. so kalau ade fail ke ape. mintak maaf la tau. huhu.


Ini cover untuk sticky album tu... kotak luar dia.. dalam dia adalah di bawah ini..









Tadaa.. ehe


See muka akak tu malu-malu kucing. hihi tak la.. saje je. hehe


Itu DVD cover burn segala image yang ade waktu event tu. aku bagi dia dua folder, yang original punya and yang dah edit..


Ni dalam album punye.. hah


Itu siap frame satu 8r..

by the way, aku nak letak harga la.. package aku tu, RM 350 - RM 400. amacam? ade berani? eh.. jangan. aku yang takot. haha pasalnye, aku ni takde transport.. ye lah, kan miskin. kereta tolak pon tak mampu nak beli, apakan lagi kereta berkuasakan minyak. aha.. ngeng..

nanti la aku update harga package kat lensa.hayati tu. and upload gambar the latest skali. huhu. first try ni.. cuak-cuak pun de... tp ni aku dah up sikit harga. pasal aku untung pun tak banyak. LOL. okeh.. cau dulu. tata.



Bookmark and Share

2 comments:

ieqa said...

weh sies menawan!huhu mak bger knox!!hahahahhahah

Cik Buya said...

mak makan beger ke ko kate? hahha..

Click on me, please!